"Kaj pa je to?!" se je dalo prebrati iz P-jevega obraza. Celo tako presenečen je bil, da je odklonil slikanje (sicer čopiča reeeees ne zavrne). Pred spanjem (kdobisimislil) pa se je odločil, da le poskusi. Vzel je samo eno od ponujenih malo razredčenih prstnih barv in začel. Obožujem te "prve vmesne" trenutke. Vsakič, ko se loti česa čisto novega (in se mu to zdi pomembno) previdno vzame v roke čopič, ga počasi potopi v barvo, se za hip ustavi nad površino ter šele nato čisto počasi začne. Podobno je na primer s senzoričnimi posodami.
Kate iz An Everyday Story uporablja ogledala na precej zanimive načine. Otrokoma vedno ponudi vsaj enega, pa naj bo to za slikanje po "modelu" (več svetlobe, druga perspektiva), pri igri s kockami, prostimi deli itd. Sledi principom Reggio Emilia. Gre za:
"pedagoški koncept, ki temelji na pojmovanju, da je otrok kompetenten, ima velikanske ustvarjalne zmožnosti ter moč za odkrivanje in raziskovanje sveta, ki ga obdaja. Je sodoben (postmoderen) koncept predšolske vzgoje, katerega cilj je vzgojiti otroke v kritične mislece in varuhe demokracije. Temelji na človekovih in otrokovih pravicah, demokratičnih vrednotah in pravni državi ter zagovarja pluralnost vednosti in konceptualno integracijo različnih znanosti. Temeljna izhodišča so: vpetost vrtca v kulturo okolja, različnost otrok, razvoj in uporaba vseh čutov v spoznavnem procesu, spodbujanje in omogočanje različnih oblik izražanja ("100 jezikov"), prednost učenja pred poučevanjem. kakovostna interakcija in komunikacija, timsko delo vzgojiteljev in ostalih delavcev v vrtcu, projektno delo, dokumentacija in arhiviranje izdelkov ter življenja in dela v vrtcu, prostori v vrtcu (tretji učitelj)."
Klik in klik za boljšo predstavo.
Kakorkoli, meni je všeč, kako to izgleda pri njej v praksi (ogledala, Regio Emilia, in ostalo :) ). Ogledalo sem mu že ponudila kot podlago za sestavljanje lesenih kock, pa ni pokazal zanimanja. Sama sem zelo uživala pri sestavljanju (stolpov) iz mavrice. Loki kar naenkrat niso več loki ampak krogi in, in ... Še bom poskušala z ogledalom, še :)
Nimam pojma od kje preblisk, da bi lahko slikala direktno na ogledalo, je bilo pa prijetno. Zanimiva izkušnja, zagotovo ponoviva.
Pripravljeno |
Poslikano ogledalo |
Ko je končal s slikanjem, sva na izdelek položila papir. Lepo se je odtisnilo. Seveda je bilo treba poizkusiti, če se da tudi z nogami. |
Kate iz An Everyday Story uporablja ogledala na precej zanimive načine. Otrokoma vedno ponudi vsaj enega, pa naj bo to za slikanje po "modelu" (več svetlobe, druga perspektiva), pri igri s kockami, prostimi deli itd. Sledi principom Reggio Emilia. Gre za:
"pedagoški koncept, ki temelji na pojmovanju, da je otrok kompetenten, ima velikanske ustvarjalne zmožnosti ter moč za odkrivanje in raziskovanje sveta, ki ga obdaja. Je sodoben (postmoderen) koncept predšolske vzgoje, katerega cilj je vzgojiti otroke v kritične mislece in varuhe demokracije. Temelji na človekovih in otrokovih pravicah, demokratičnih vrednotah in pravni državi ter zagovarja pluralnost vednosti in konceptualno integracijo različnih znanosti. Temeljna izhodišča so: vpetost vrtca v kulturo okolja, različnost otrok, razvoj in uporaba vseh čutov v spoznavnem procesu, spodbujanje in omogočanje različnih oblik izražanja ("100 jezikov"), prednost učenja pred poučevanjem. kakovostna interakcija in komunikacija, timsko delo vzgojiteljev in ostalih delavcev v vrtcu, projektno delo, dokumentacija in arhiviranje izdelkov ter življenja in dela v vrtcu, prostori v vrtcu (tretji učitelj)."
Klik in klik za boljšo predstavo.
Kakorkoli, meni je všeč, kako to izgleda pri njej v praksi (ogledala, Regio Emilia, in ostalo :) ). Ogledalo sem mu že ponudila kot podlago za sestavljanje lesenih kock, pa ni pokazal zanimanja. Sama sem zelo uživala pri sestavljanju (stolpov) iz mavrice. Loki kar naenkrat niso več loki ampak krogi in, in ... Še bom poskušala z ogledalom, še :)
Nimam pojma od kje preblisk, da bi lahko slikala direktno na ogledalo, je bilo pa prijetno. Zanimiva izkušnja, zagotovo ponoviva.
Ni komentarjev
Objavite komentar